Insurance - Любосвіт
Loading information. Thank you for waiting.

Insurance

Sorry, this entry is only available in Russian and Ukrainian.

Вік застрахованої особи0-34-67-1560-7071-80
Коефіцієнт31,51,2524

Програма «Standart» (Базова)

Медичні витрати – страхова сума 30 000 у.о.:

  • лікування в умовах стаціонару;
  • лікування в амбулаторних умовах;
  • стоматологічна допомога – ліміт 100 у.о.;
  • медичні перевезення;
  • репатріація;

Нещасний випадок – страхова сума 1 000 грн.:

  • смерть;
  • інвалідність.

Програма «Standart» покриває ризики, пов’язані з лікуванням Covid-19:

  • при наявності симптомів застуди – тестування Застрахованого на CОVID-19 за рахунок СК (в разі негативного результату, Застрахований оплачує тестування на COVID-19 самостійно);
  • амбулаторне / стаціонарне лікування COVID-19 хворого за наявністю симптомів захворювання – до 14 днів;
  • організація та оплата медичної евакуації хворого застрахованого;
  • витрати на зворотний квиток до місця постійного проживання для хворого CОVID-19 застрахованого в разі, якщо він знаходився на стаціонарному лікуванні та пропустив свій плановий рейс.

Програма «Stop Covid» (Розширена)

«Stop Covid» включає в себе програму «Standart», а також:

  • збільшену страхову суму – 40 000 у.о.;
  • тестування при наявності симптомів + всіх Застрахованих, зазначених у полісі;
  • контрольне тестування COVID-інфікованих, не більше 2-х контрольних;
  • обсервацію сім’ї, Застрахованою по одному полісу (75 у.о. / день на поліс, ліміт 14 днів);
  • витрати на зворотний квиток всім Застрахованим в договорі в разі, якщо вони пропустили свій плановий рейс через COVID – 19 інфікування або карантину.;

Програма «Sport»

Програма «Sport» включає в себе програму «Standart», а також:

  • покриває ризики, пов’язані з переломами, забоями під час катання на лижах.

Фінансовий ризик «неможливість здійснити поїздку»

Страхування оформлюється не менше ніж за 10 днів до початку тура!

Страхова сумма – 30 000 грн. на одного застрахованого
Франшиза -10%

Ризики:

  • смерть ЗО або члена її сім’ї;
  • травми будь-якої складності, якщо є медичні приписи щодо заборони подорожі та необхідності лікування;
  • знищення нерухомого майна ЗО внаслідок пожежі;
  • необхідність участі ЗО у судовому процесі;
  • запізнення на рейс з України у зв’язку із нещасним випадком, дорожньо-транспортною пригодою;
  • лабораторно підтверджене захворювання на COVID-19 ЗО, яка знаходиться на території України;
  • заборона перетину кордону до країни подорожі ЗО внаслідок лабораторно підтвердженого захворювання на COVID-19 або підозри на COVID-19 при наявності довідки компетентного органу (аеропорту країни подорожі) та лабораторного підтвердження інфікування на COVID-19 шляхом ПЛР теста після повернення в країну постійного проживання;
  • вартість зворотнього квитка до країни постійного проживання для ЗО, якій було заборонено в перетині кордону країни подорожі через підозру на COVID-19 при наявності довідки компетентного органу;

Виплати:

  • за ризиками, які не пов’язані з COVID – прямий збиток вартості  турпутівки на сім’ю;
  • за ризиками, які пов’язані з COVID – прямий збиток вартості  турпутівки тільки для ЗО, який захворів, або тільки ЗО, якій заборонили перетин кордону.
Покрывает ли страховка  ВУСО  лечение в случае заболевания COVID-19 при поездке за рубеж?

Да, базовая программа страхования в случае заболевания туриста  COVID-19 во время пребывания за границей. Также вы можете выбрать расширенный полис с большим количеством опций. Коронавирус не входит в список исключений, и мы проводим его лечение согласно условиям договора страхования.

Электронный  договор обязательно распечатывать?

Распечатывать не обязательно. Можно сохранить файл договора страхования на телефоне или планшете. При необходимости предъявить  его на границе.

Что делать, если на границе таможенники хотят проверить действительность договора страхования?

Главное – не беспокойтесь. Мы позаботились о том, чтобы на границе у вас не было проблем. Поэтому перейдите по ссылке на страницу https://vuso.ua/servisyi/proverka-podlinnosti-dogovora.html введите  номер вашого договора страхования и нажмите кнопку  «Проверить»

Акредитована ли ваша страховая компания в странах Шенгенской зоны?

Да, наша компания имеет такую аккредитацию. Страховую защиту в странах Шенгенской зоны мы предоставляем в соответствии с «Решением Рады ЕС 2004/17/EG медицинского страхования путешествующих лиц»

У разі перебування за кордоном і необхідності в медичній допомозі, Вам необхідно негайно звернутися за телефонами сервісної компанії і повідомити такі відомості:
  • своє прізвище та ім’я, назва Страхової компанії
  • номер договору страхування,
  • територія та термін дії Договору,
  • причину звернення,
  • своє місцезнаходження (адреса лікарні, готелю),
  • номер контактного телефону.

Надалі дотримуватись вказівок та рекомендацій представників Сервісної компанії.

У разі неможливості негайно зв’язатися з Сервісною компанією, Вам необхідно повідомити Сервісну компанію про обставини страхового випадку якнайшвидше, проте не пізніше 2-х діб з моменту настання випадку.

У випадку самостійної сплати послуг, які відшкодовуються на умовах договору страхування, для відшкодування понесених витрат Вам необхідно звернутися в ПрАТ СК «ВУСО» протягом 15 днів з моменту повернення з-за кордону та надати такі документи:
– довідки-рахунки з медичного закладу із зазначеними: прізвищем пацієнта, точним діагнозом захворювання, датою звернення за медичною допомогою, тривалістю лікування, переліком наданих послуг з зазначенням дати надання окремої послуги та її вартості, загальною сумою до виплати;
– документи, що підтверджують факт здійснення оплати за надані послуги (чек, банківська квитанція із зазначеною сумою на переказ, і т.д).

Телефон Balt Assistance (цілодобово):
  • Польща: +482 218 812 99
  • Болгарія +359 554 81 210
  • Греція: +30 231 213 33 58
  • Єгипет: +20 110 078 34 86
  • Туреччина: +90 242 524 53 22
  • Всі країни світу +380 44 500 14 00
  • Skype : baltassistans
  • SMS-повідомлення: +38 093 702 85 55
  • E-MAIL: bau@calltravel.eu
  • сайт: travelfrog.eu
При настанні страхового випадку  зі страхування фінансових витрат, Вам необхідно негайно звернутися:
  1. до Туроператора для анулювання туру;
  2. в Call-центр ПрАТ СК «ВУСО» та повідомити:
  • своє прізвище та ім’я, номер контактного телефону,
  • номер договору страхування,
  • причину звернення.

 Надалі дотримуватись рекомендацій представників ПрАТ СК «ВУСО».

Для підтвердження факту, причин, обставин настання страхового випадку та розміру зазнаних збитків ЗО протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту настання події, що може бути визнана страховим випадком надає Страховикові такі документи:

– заяву на виплату страхового відшкодування  з зазначеними Банківськими реквізитами

– копію паспорта, довідки про присвоєння ідентифікаційного податкового номеру,

– договір про надання туристичних послуг, укладений між суб’єктом туристичної діяльності та ЗО,

– документи, що засвідчують отримання суб’єктом туристичної діяльності (іншою особою, яка надає ЗО послуги перевезення, тимчасового розміщення (проживання), харчування тощо) грошових коштів від ЗО як оплати туристичних послуг,

– документи, що підтверджують повернення суб’єктом туристичної діяльності (іншою особою, яка надає ЗО послуги перевезення, тимчасового розміщення (проживання), харчування тощо) ЗО частини коштів за договором про надання туристичних послуг (калькуляція повернення й видатковий касовий ордер тощо),

– документи і відомості, шо підтверджують факт та обставин настання страхового випадку (Медичні документи, результат ПЛР до Covid-19 тощо)

 Для розгляду справи на відшкодування потрібно відправити документи на електронну адресу vzk@vuso.ua.

Після попереднього розгляду та для проведення виплати, необхідно буде надати оригінали документів поштою або кур’єрською службою на адресу: 03039, м. Київ, вул. Голосіївська, буд.17, СК «ВУСО»

Телефон Call-центру

ПРАТ «СК «ВУСО» 0 800 503 773

Телефон департаменту врегулювання

ПРАТ «СК «ВУСО» +38 044 290 88 02

https://lyubosvit.com.ua/en
×
×